Hyr  |  Regjistrohu
Njoftime  |   Biznese.al   |   Time.al   |   Ligje
 
 
 
Vithe të varura? Ka një zgjidhje
 
Shperndaje
ikub#: 1712200118
Ja çfarë ushtrimesh dhe sa duhet të bëni në mënyrë që të keni vithe të ngritura dhe rrumbullakosura.
Ka shumë arsye që duhet të punoni me muskujt tuaj abdominalë. Ata ndihmojnë në mbajtjen e vitheve tuaja të bukura dhe qëndrueshmërinë e legenit.
 
Squats dhe 2-3 ushtrime të tjera që ndihmojnë me muskujt e zonës abdominale janë të mjaftueshme për të siguruar stërvitjen maksimale të muskujve. Gjithashtu stërvitja 2-3 herë në javë është më se e mjaftueshme për një trup në formë dhe të tonifikuar.
 
Edhe pushimi nga stërvitja është e domosdoshme pasi lejon muskujt të shërohen.
 
Ja disa ushtrime që duhet të ndiqni për vithe të ngritura, bark të sheshtë dhe fundshpinë pa dhimbje.
1-Ura
 
Uluni para një stoli duke i vendosur shpatullat mi të. Ulni vithet dhe përthyeni gjunjët dhe më pas ngrijini duke formuar një vijë të drejtë si në figurë. 
2-Përkujla me pesha
 
Qëndroni drejtë me këmbët e hapura sa gjerësia e shpatullave. Merrni dy pesha në duar dhe përkulni pjesën e sipërme të trupit përpara dhe përthyeni pak fare gjunjët. Shpina duhet të jetë drejtë kur të përkuleni.
3-Squat me përthyerje gjunjësh.
 
Qëndroni drejt dhe njërën këmbë kalojeni mbrapa duke përthyer gjurin deri sa të preki dyshemenë. Të njëjtën gjë bëni edhe me këmbët tjetër.
4-Squat me llastik rezistence.
 
Qëndroni në pozicionin e squats me këmbët e hapura sa gjerësia e vitheve dhe vendoni një llastik rezistence tek puplat e këmbëve. Më pas uluni duke drejtuar krahët përpara. Sigurohuni që gjunjët të mos i kalojnë majat e gishtave të këmbëve kur të uleni.
loading...




Marre nga ikub.al
Shfleto artikuj te tjere per: DOBESIMI FORMIMI USHTRIME VITHE

Loading...


 
 
 
   
*Nese nuk e lexoni kodin atehere ringarkoni faqen per nje kod te ri.
 
Loading...




Copyright © 2006 - ikub.al shpk, All Rights Reserved