Ushtrime per te dobesuar kembet?   
Te beni ushtrime per te gjetur formen fizike eshte nje menyre e mire
Nga ikub.al 21 Maj
 
0
0

cosce-tonificare-gambeTe beni ushtrime per te gjetur formen fizike eshte  nje menyre e mire. Ka ardhur koha te provoni rrobat e banjos dhe gjeja me e keqe eshte qe te shikoni kembet e mbushura dhe me celulit? Jemi akoma ne kohe per bere dicka, dihet qe duhet shume angazhim.  Duhet te mbani mend , ne fajt qe vullneti dhe produketet jane me te rendesishmet per te rigjetur linjat. Nuk duhet te bini pre lodhjes dhe mungeses se vetbesimit. Te jeni te bukur dhe te ndiheni me e mire eshte mundur , por duhet te filloni direkte punen.

Te ecni dhe bicikleten per kembet

Te tonifikoni kembet nuk do te thote qe thjesht ti rijepni ton muskujve, por dhe te kunderveproni celulitin dhe kapilaret ne dukje. Kjo tregon qe qarkullimi po punon me shume ngadale, mbase nga qe bejme nje stil jete jo shume te shendetshem.  Si fillim qe te filloni nje aktivitet eshte me mire te ecni dhe te perdorni bicikleten. Jane dy sporte te thjeshta te cilat mund te praktikohen dhe ne kohen e lire.

Per te rikthyer ne forme kembet
Per te rikthyer ne forme kembet ekzistojne shume ushtrime. Ky eshte nje ushtrim i thjesht per te filluar: hapni pakez kembet, me pas perthyeni kemben e djathte duke e cuar perpara, formoni nje kend 90 grade.Me pas gjithmone me te djathten , mundohuni ta terhiqni kemben sa me perpara. Beni kete levizje rreth 10 here,mos harroni qe ta mbani kemben gjithmone drejte.  Nese ne fillim nuk arrini te mbani ekuilibrin vendoseni nje dore ne mure.Mbasi keni perfunduar me kemben e djathte , perseriteni te njejten gje me te majten.

Ndersa per te modelur vithet, vendosuni perpar nje muri , me kembet lehtesisht te hapura duke u ngritur ne maje te gishtave. Mbeshtetini duart ne mure ne lartesi ne shpatullave, berrylat duhet te jene te perthyer afer trupit. Eshte nje ushtrim shume i thjeshte, por duhet te behet me pak perqendrim. Me pas shtrengoni vithet dhe barkun. Cdo kontraktim duhet te zgjasi te pakten 20 sekonda.Perserisni ushtrim 50 here, kur te keni perfunduar shtrihuni per toke dhe filloni te beni pompa .





Mode, bukuri, gossip ne aplikacionin qe i duhet cdo Shqiptari -  Shkarko My ikub


   
 
 
*Nese nuk e lexoni kodin atehere ringarkoni faqen per nje kod te ri.
aferdita bajraktari
Para 22 muajsh  
  
sa kohe duhe me ba ushtrim per kam mi dobsu pak edh qfa ushtrim duhe
 
alesia
Para 39 muajsh  
  
Po un prsh qe kam vithet e shendosha anash si mund tia bej
 
linda
Para 39 muajsh  
  
per nje trup te shendoshe,duhet nje mendje e shendoshe.me pak vullnet dhe perkushtim mund te arrish gjithcka.asgje seshte e pamundur
 



Radika Resort
Na ndiqni
Abonohu per artikujt me te fundit te Shëndeti dhe Fitness
Chez Moi
MAX LED WALL Durres
Bukuria
(A do ta shfrytëzonit atë për karrierë?)

FILXHANI SOT

Distanca nuk e shkatërron një lidhje, por dyshimet po.
RECETA E DITES

Pastiço me lulelakër
# FEMRAT

Lexo artikujt e fundit për femrat
LEXO HISTORINE TIME

Mos u mashtroni nga njerëz të tillë


Shfleto artikuj te tjere per:
Postuar nga: jeta12
ikub #:
KEMBA
1205210022









Reklame
Raiffeisen


Reklame
Digitalb
Reklame
inTV


Reklame
Abissnet