digitalb
0 0
0
 
Dietë anticelulit   
Keshilla per nje diete kunder celulitit
Nga Keshilla.net 13 Dhj

E Hena
 
Mengjesi: nje filxhan qumesht pjeserisht te skremuar (200 ml); 4 fette biscottate; 150 g di kumbulla te thata
 
Pas mengjesit: nje gote me leng boronice pa sheqer (150 ml)
 
Dreka: 80 g makarona (penne) jo shume te ziera me vaj, 2 luge salce domate te fresket dhe nje luge djathe te grire; sallate mikse (perime dhe gjethe jeshile (jeshilleqe tip spinaq, sallate jehsile, rukola, etj), domate, piper, kastravec, karrota); Caj bishtmithi.
 
Zemra: Fruta pylli me leng limoni (150 gr)
 
Darka: sallate mikse me marule, domate, karrota dhe 2 veze te ziera, nje panine soje (50 g); 150 gr Kivi, Caj bishtmithi.
 
E Marta
 
Mengjesi: Nje filxhan kafe elbi, nje tas kos I skremuar (125 g); 4 biscota te thata; 150 gr dardha.
 
Pas mengjesit: Nje gote me leng ananasi pa sheqer (150 ml)
 
Dreka: 80 gr oriz me vaj, kunguj te njome te skuqura ne tigan me qepe, (te copetuara) dhe nje luge djathe I sallate mikse, Caj lule murrizi.
 
Zemra: Nje molle (1509)
 
Darka: 200 gr fileto merluci ose plaice e zier me avull, ose 100 gr gjize lope ; miks perimesh (fasule, kunguj,) te ziera me avull ; nje fete buke integrale (30 g); 150 gr kivi, Caj lule murrizi.
 
E Merkura
 
Mengjesi: nje filxhan qumesht pjeserisht te skremuar (200 ml); 4 biscota te thata me tershere; 150 gr sallate me fruta te stines.
 
Pas mengjesit: 150 gr boronica.
 
Dreka: 80 gr spageti pak te ziera, me molusqe dhe vaj; kunguj te zier; tisana geshtenje kali (ose indie).
 
Zemra: Nje tas kos natyral (125 gr)
 
Darka: 120 gr mish vici ose derri (pa yndyre)te bera be zgare; speca djeges, kunguj dhe patellxhane zgare ; nje panine soje (50 g); nje molle (150 g); Caj geshtenje kali.
 
E Enjtja
 
Mengjesi :-nje filxhan qumesht pjeserisht te skremuar me pake kafe elbi 200ml, dhe 2 luge me drithera , 150 gr ananas
 
Mbas mengjesit :-nje lenge molle i ber vet me pake uje 150 gr
 
Dreka :- 50 gr thjereza te zjera me ndonje erez sipas deshires , sallate jeshile me pake leng limoni ,dhe se fundmi nje caj.
 
Zemra :nje gote me leng qitroje 150 ml
 
Darka :120 gr rosto me mish pule ,sallate mikse me fara soje, speca dhe karrota, nje fete buke me drithera te ndryshme 30gr, 150 gr kumbulla , Caj Lule radhiqe.
 
E Premtja:
 
Mengjesi:-nje filxhan kafe elbi,nje gote kos pa yndyrne 125 gr, 4 feta buke te thekur, nje qitro 150 gr.
 
Mbas mengjesit 150 gr ananas.
 
Dreka:-80 gr makarona flutur te gatuar me copeza domatesh (qershi), dhe ca gjethe laker (rucola _si laboti ) dhe 50 gr gjize, sallate me lakra domate dhe leng limoni,dhe caj.
 
Zemra:-150 gr rrush i eger (fruta pylli)
 
Darka:-200gr peshk i pjekur ;sallate me fara soje dhe kokrra misri,nje panine me mjell soje 50gr,dhe nje gote me leng agrumesh 150ml, nje molle ne furre (e pjekur) 150gr, Caj Bliri.
 
E Shtuna:
 
Mengjesi:-nje filxhan qumesht gjysem te skremuar 200 ml,4 feta buke te thekur, nje molle 150 gr.
 
Mbas mengjesit :-leng rrushi te eger pa i shtuar sheqer 150 ml
 
Dreka:-120 gr me brinje vici ose derri ne gril, nje sallate mikse ,nje molle ne furre 150 gr ,dhe nje caj Bliri.
 
Zemra :-nje gote me leng qitroje 150 ml
 
Darka:-nje pice vegjetarjane ( me spinaq )me gjize dhe pa djalle mocarele ,speca kungulleshka patellxhane te pjekura ne gril ,150 gr fruta pylli, Caj Meshtekne.
 
E Diela :
 
Mengjesi:-nje filxhan kafe elbi, nje gote kos pa yndyrne 125 gr ,4 feta buke te thekur ,150 gr kiwi
 
mbas mengjesit :-nje gote me leng rrushi te eger 150 ml
 
Dreka:-200gr kallamar (oktapod) te gatuar me pake leng dhe me bizele, nje panine me mjell soje 50 gr, nje filxhan caj
 
Zemra :-lengun e nje qitroje 150 ml
 
Darka:-100 gr proshute , me ca lakra te grira dhe ca grimca djath, nje sallate mikse, nje fete buke me drithera te ndryshme 30 gr , 150 gr dardhe , Caj Bishta qershie.
 

salus
Na ndiqni
Të rejat e fundit vijne në inbox tuaj
ipazar
living
Jeta sot është bërë shumë dinamike. Për të qenë në trendin e kohës
(Cilën do të shihni me më shumë përparësi)



Komente: Shfleto artikuj te tjere per:
Postuar nga: a.k
ikub #:
 0
DIETA
1212130051





   
 
  *Nese nuk e lexoni kodin atehere ringarkoni faqen per nje kod te ri.


Argetohu Gjej
Jeta e perditshme Te nevojshme




digitalb
spitaliamerikan

as