Hyr  |  Regjistrohu
Njoftime  |   Biznese.al   |   Time.al   |   Ligje
 
 
 
Si të digjni kalori duke ecur
 
Shperndaje
ikub#: 1612020089
Te dini si te digjni kalori duke ecur është një nder mënyrat me te mira për te humbur peshe dhe te qëndroni ne forme pa qene e nevojshme te bëni metoda drastike apo pa u sforcuar ne stërvitje me ushtrime fitnesi.

Te dini si te digjni kalori duke ecur është një nder mënyrat me te mira për te humbur peshe dhe te qëndroni ne forme pa qene e nevojshme te bëni metoda drastike apo pa u sforcuar ne stërvitje me ushtrime fitnesi. Ne fakt ecja është një aktivitet fizik shume i këshillueshëm si alternativ e sportit, e përshtatshme për te gjithë . Një shëtitje mund te behet pjese e rutinës tuaj ditore pa shume sforco, mjafton te zgjidhni te shkoni ne këmbë ne pune, te zbrisni shkallet etj. Nder te mirat e ecjes ne mënyrë konstante ju bën te digjni sa me shume kalori, aktivizon te gjithë muskujt, shton mbrojtjen imunitare, përmirëson qëndrimin dhe problemet me shpinën. Por çfarë duhet te bëni për te djegur shume kalori ndërsa ecni?

1. Përdorni krahët

Përveç se lëvizjeve te këmbëve ne ecje shtoni edhe lëvizjen e krahëve, kjo ju ndihmon te digjni me shume kalori dhe me shpejt.

2. Te bëni hapa te vegjël

Mënyra me e mire për te shtuar shpejtësinë dhe si pasoje te digjni me shume kalori është te bëni hapa te vegjël, te shpejt. Mund ti alternoni me momente te ecjes se shpejt, te shtrire, hap te gjate kur jeni te lodhur.

3. Përdorni bastun prej nordic walking

Bastunët prej nordic walking janë ideal për te djegur rreth 20% me shume kalori fal lëvizjes se bastunit dhe këmbëve, merreni për te shoqëruar ecjen.

4. Blini këpucë te përshtatshme

Këpucët e përshtatshme për ecje janë një investim shume i nevojshëm sepse ju lejojnë te bëni lëvizjet e duhura te këmbëve dhe shtojnë fleksibilitetin dhe amortizojnë lëvizjet.

5. Te qëndroni drejt

Kur trupi është ne qëndrim drejt, muskujt e shpinës dhe ato gluteal janë ne gjendje te punojnë me mire, kështu qe ecni me shpejt dhe digjni me shume kalori. Mbani kokën lart duke mbajtur kështu drejt edhe shtyllën kurrizore.

6. Evitoni maloret e forta

Te ngjiteni ne malore te forta nuk do te thotë se do te digjni me shume kalori me mire nëse synoni për një malore te moderuar.

7. Fiksoni objektiva viziv

Për ti dhënë një sprint ecjes tuaj fiksoni objektiv viziv ne horizont për shembull një semafor, një stol, një peme dhe shpejtoni derisa ta arrini. Me pas vazhdoni përsëri me hapa me te ngadalte.

loading...




Marre nga ikub.al
Shfleto artikuj te tjere per: DJEGIA ECJA KALORIA

Loading...


 
 
 
   
*Nese nuk e lexoni kodin atehere ringarkoni faqen per nje kod te ri.
 
Loading...




Copyright © 2006 - ikub.al shpk, All Rights Reserved