Të dobësoheni duke ecur, ushtrimet për të djegur kalori   
Është e vërtet se te ecurit është një nder ushtrimet me te lehta dhe efikase, pothuaj aspak shpenzim ekonomik dhe energjish dhe mund te përfitoni rezultate te mira për sa i përket formës fizike dhe mirëqenies te trupit ne pak kohe.
Nga ikub.al 10 Jan
 
0
0

Është e vërtet se te ecurit është një nder ushtrimet me te lehta dhe efikase, pothuaj aspak shpenzim ekonomik dhe energjish dhe mund te përfitoni rezultate te mira për sa i përket formës fizike dhe mirëqenies te trupit ne pak kohe.

 

Sepse shpesh është e gabuar te mendoni se duhet te ecni për një ore apo edhe me shume për te pasur rezultate dhe si pasoje mendimi për te dal nga shtëpia dhe te ecni nuk behet asnjëherë sepse nuk keni kohe ne dispozicion. Por ne fakt nuk është aspak kështu. Po ju tregojmë 4 tipologji ushtrimesh te cilat mund ti bëni gjate ecjes tuaj dhe qe ju rrëmbejnë vetëm 10 minuta kohe, por qe ne kaq pak kohe do te arrini te bëni një kardio komplete dhe do tu lejoje te largoni kaloritë e tepërta dhe si pasoje te ktheheni ne forme ne një kohe te shkurtër.

1. Ecje e shpejte

Mund te alternoni ecjen e shpejte duke bere ushtrime me këmbët si për shembull ti ngrini ato pak me larte apo te provoni walking mountin dhe me pas te vazhdoni ecjen normale.

2. Pista e vrapit me pendence

Intervalet ne pendence te kësaj stërvitje shtojnë forcën e këmbeve duke aktivizuat muskujt e fund shpinës dhe muskujt e pasme te kofshëve.

3. Ngjitni shkallet

Te ngjitni shkallet ju lejon te stërvitni rezistencën por edhe te digjni shume kalori. Por ne këtë mënyrë do te formoni gjithashtu muskujt e fund shpinës, muskujt e prapme te kofshëve dhe pulpat.

4. Te ecni mbrapsht

Kur ka qene hera e fundit qe keni ecur mbrapsht? Me siguri nuk e mbani mend sepse nuk e bëjmë shpesh por ne te vërtet është një mënyrë shume efikase për te djegur kalori gjate qe shëtitjeje.





Mode, bukuri, gossip ne aplikacionin qe i duhet cdo Shqiptari -  Shkarko My ikub


   
 
 
*Nese nuk e lexoni kodin atehere ringarkoni faqen per nje kod te ri.



Radika Resort
Na ndiqni
Abonohu per artikujt me te fundit te Shëndeti dhe Fitness
Chez Moi
MAX LED WALL Durres
Bukuria
(A do ta shfrytëzonit atë për karrierë?)

FILXHANI SOT

Ndërkohë qe meshkujt tregojnë aventurat qe nuk i kane pasur ...
RECETA E DITES

Pilaf miks
# FEMRAT

Lexo artikujt e fundit për femrat
LEXO HISTORINE TIME

Mos u mashtroni nga njerëz të tillë


Shfleto artikuj te tjere per:
Postuar nga: a.k
ikub #:
1701100045









Reklame
Raiffeisen


Reklame
Digitalb
Reklame
inTV


Reklame
Abissnet