5 situata të cilat ju shtyjnë të merrni kalori
 
Shperndaje
ikub#: 1703070138
Jeni ne diete por rezultat nuk duken. Jeni te sigurta se po bën gjene e duhur për tu dobësuar? Ja disa zakone te cilat ju shtyjnë te prishni dietën tuaj.
1. Pini kafene apo çajin me sheqer
Nëse doni qe kafeja apo çaji juaj janë shume te ëmbël dhe mendoni se mund te largoni kaloritë ne një mënyrë tjetër duhet te dini se sipas një studimi te publikuar ne Public Health Journal këto nuk janë te vërteta. 
2. Kur zgjidhni pije te lehta dietike
Sipas një kërkimi te Departamentit te shëndetit ne Universitetin e Teksasit, beli i atyre qe konsumojnë dy ose me shume pije light ne dite tenton te jete pothuaj 6 here me i madh ne krahasim me ato qe nuk konsumojnë pije dietike. 
3. Përpiqeni te kurseni kaloritë qe merrni
Te evitoni te merrni kalori për një pjese te mire te ditës rrezikon te ndikoje ne hormonet e urisë. Kërkuesit e National Institute of Ageing kane zbuluar se femrat e moshës se mesme qe konsumojnë nevojën kalorike te ditës ne një vakt te vetëm prodhojnë me shume greline (hormoni i urisë).
4. Ju pëlqen te hani ne shoqëri
te jeni social është e rëndësishme për mirëqenien tone por një studim i fundit ka treguar për Journal of Nutrition se një vakt i konsumuar ne shoqëri është mesatarisht 33% me i pasur nëse do ta konsumonit vetëm.
5. Nuk duroni dot punën tuaj
Te dielën keni ankthin se java e re ju pret? ne fakt këto sulme ankthi përkthehen ne kortizol dhe mund te kenë një impakt shume domethënës mbi hormonet e urisë. Kështu rrezikoni te hani çfarë tu dal përpara qe për momentin ju bëjnë te ndiheni mire por ne te njëjtën kohe shtojnë edhe masën e belit tuaj.
 
Loading...


Shfleto artikuj te tjere per: KALORI USHQIMI

Marre nga ikub.al


 
 
 
   
*Nese nuk e lexoni kodin atehere ringarkoni faqen per nje kod te ri.
 




Copyright © 2006 - ikub.al shpk, All Rights Reserved