marketkonekt
0 0
10
 

Si te ushtrohemi ne shtepi per tu dobesuar?

nga akora

Mos u mërzisni nëse nuk mund të paguani palestrën. Me ndihmën e disa ushtrimeve që do të bëni në shtëpi do të mund t’u thoni lamtumirë kileve të tepërta.

Instruksione
Niveli i Veshtiresise: E paspecifikuar

losing-stomach-fat

Ushtrimet e shoqëruara nga një dietë e përshtatshme do t’ju ndihmojnë të dobësoheni. Sipas lajmit të publikuar në adresën ehow.com paraqiten ushtrimet më popullore dhe më të njohura të cilat mund të realizohen në shtëpi:

Gjimnastika periodike: në këtë lloj ushtrimi pjesën e pare bëni një nxehje të mire ndërsa në pjesën tjetër vazhdoni të ushtroheni në një temp më të ngadaltë. P.sh në fillim ngjisni shkallët fluturimthi (pjesa e shpejtë) pastaj zbrisni poshtë (pjesa e ngadaltë). Ndërsa një shembull tjetër është të vraponi për një minute mbi shiritin vrapues ose të ecni në një temp të caktuar pastaj një minute më vonë të ecni në një temp më të ngadaltë. Gjatë 20 minutave realizoni një ndërthurje mes tempit së shpejtë dhe të ngadaltë. Ky lloj ushtrimi do të jetë më efektiv se vrapimi i shpejtë për 30 minuta.

Stërvitja e rezistencës: duke përdorur pajisje si shiritat e qëndresës apo pesha të ndryshme mund të përforconi muskujt dhe t’i bëni më elastikë. P.sh përkulja muskulore realizohet në këmbë apo ulur, pa lëvizur shpatullat , duke sjellë krahët e përkulur në bërryla në nivelin e fytyrës. Mund të uleni dhe ngriheni duke përdorur shiritat e rezistencës.

Ecja: ecja është një nga ushtrimet më të thjeshta. Nuk kërkon ndonjë lloj pajisjeje dhe është një ushtrim që mund ta praktikoni kur dhe ku të doni. Përveç dobisë që sjell për zemrën tuaj ecja ndihmon edhe në përforcimin e këmbëve. Rëndesa e kyçit të këmbës apo të dorës e vështirëson atë. Duke ecur mund të dëgjoni diçka me MP3. Për të përshpejtuar hapat duhet të ecni më shpejt.

Përforcimi i muskujve të barkut: të gjithë e dine sesi bëhet ky ushtrim. Ushtrimi shërben për të zhvilluar dhe forcuar muskujt në zonën e barkut. Përveç kësaj është një ushtrim që mund të bëhet pa ndihmën e ndonjë mjeti. Shtrihuni në shpinë dhe këmbët mbajini drejt. Vendosini duart pas koke dhe përpiquni të ngriheni aq sa të largoni shpatullat nga toka. Qëndroni dy tre sekonda në këtë pozicion dhe pastaj kthehuni përsëri në fillim. Asnjëherë mos i hiqni duart nga koka sepse mund të keni probleme me qafën.


Çfare ju duhet

Keshilla dhe Kujdes!



clubfmradio
ventus






Komente: Shfleto artikuj te tjere per:
Postuar nga: akora
ikub #:
 10
DOBESIM
1005120088





   
 
  *Nese nuk e lexoni kodin atehere ringarkoni faqen per nje kod te ri.
sara
Para 16 muajsh  
  
me pelqen shume kjo diete dhe keto ushtrime do ti vazhdoj qe sot :) :) :)
     
emanuela
Para 17 muajsh  
  
dua ta di a esht e vertet sepse do ta provoj qe nga sot
     
khfgkjyn
Para 22 muajsh  
  
dsgfdfg
+1     
luiza
Para 30 muajsh  
  
te perdoren
+2     
ivana
Para 31 muajsh  
  
me shum foot me ushtrime si ato te triat qe i keni dergu nese i dergoni ju faleminderit shummmmmmmmmmmmmmmmmmmmm klm
+0     
ivana
Para 31 muajsh  
  
of bre nuk me pelqen shneta shume madhe dua te humbas shum pesh teper sepse kohve te fundit nuk ju kom kushtu vets po tasht e mbas dua qe ti kushtohem vetes dua ta kthj trupin tim si me heret
-4     
ivana
Para 31 muajsh  
  
hahaaha veq edh me shum foto si duhet me ba ushtrime
ju lutem PLASE dergoni edh me shum nese e dergoni jeni me te mir qao
flm
hahah
me pelqen ju faleminderit
-2     
ivana
Para 31 muajsh  
  
flm per te dhenat
-1     
ivana
Para 31 muajsh  
  
me pelqen shum kjo per qdo dit bje ushtrime ne shtip ju
+3     
eni
Para 31 muajsh  
  
shume mire eshte ta ushtrosh kete prandaj edhe une do ta bej
+3     


| Shto tek te Preferuarat
Argetohu Gjej
Jeta e perditshme Te nevojshme


alpet

as
spitaliamerikan

spitaliamerikan