Si te humbasim 4,5 kg brenda nje jave?
Nese doni te humbisni nje sasi te tille peshe per kaq pak kohe duhet t’i nenshtroheni nje regjimi mjaft intensiv.
Shperndaje
 
0
0
Spitali Amerikan
Instruksione

healthy-diet-pictureDietat e ofruara jane te shumta dhe shumica prej tyre perfshijne ushqime te cuditshme dhe pse jo dhe shpesh te demshme per trupin e nje njeriu. Sekreti i renies ne peshe uk ka te beje me idene e humbjes se saj. Gjthcka konsiston ne nje sjellje teper normale, duke shtuar disa ushqime e duke evituar disa te tjere. Me pak ushtrime dhe me pak regjim, gjithcka eshte mjaft e lehte. Me poshte jane disa pika kryesore qe mund t’ju ndihmojne te bini nga pesha:

Hapi I - Uji
Perpara se te konsumoni nje ushqim duhet qe patjeter te konsumoni shume uje. Kjo do t’ju ndihmoje te tresni akoma me mire ushiqimin, te bini nga pesha dhe gjithashtu te mos ndiheni te pangopur.

Hapi II – Hani me pak kalori se sa digjni
Ne menyre qe te bini nga pesha, ju duhet te hani me pak kalori se sa trupi juaj djeg. 0,45 kg permban 3550 kalori, keshtu qe ju duhet te digjni me shume se kjo sasi kalorish ne menyre qe te humbni ne peshe. Gjate gjithe dites, edhe gjate kohes kur ju jeni ne gjume, trupi djeg kalori. Djegia e sa me shume kalorive eshte mjaft e thjeshte. Duke rritur aktivitetin levizes gjate dites mund te arrihet dicka e tille.


Hapi III – Rrisni konsumin e perimeve
Per te rene nga pesha nuk eshte e nevojshme vetem te ulim sasine e ushqimeve me kalori. Ne duhet gjithashtu te rrisim sasine e perimeve qe konsumojme.


Hapi IV – Mos konsumoni sheqer!
Thjesht ndalimi i perdorimit te sheqerit mund te beje qe cdo person te bjere nga pesha. Duhet kategorikisht ndaluar perrodimi i tij nese kemi vertet ndermend te humbasim disa kilogram.


Hapi V – Shikoni sasine e ushqimit per cdo vakt
Shume njerez nuk e kane idene e sasise se ushqimit qe ato konsumojne ne cdo vakt. Ne duhet gjithmone te kontrollojme veten dhe mos ta teprojme me sasine e ushqimit qe konsumojme.


Hapi VI – Ushtime
Shumica e njerzve e nenvleresojne kete pjese te regjimit sepse mendojne qe duke ngrene ushqimet e sugjeruara ata do bien automatikisht nga pesha. Te gjithe duhet te ushtrohen dhe te mbajne trupin e tyre ne forme ne menyre qe regjimi i mbajtur te sjelle rezultatin e kerkuar.
 

Çfare ju duhet
Vullnet
Vetekontroll
Motivim
Balancim
Ushtrime
Ushqime te pershtatshme
Niveli i vështirësisë
Mesatar



   
 
 
*Nese nuk e lexoni kodin atehere ringarkoni faqen per nje kod te ri.
Geri
Para 6 muajsh  
  
fare e thjesht ndiqni keshillat ma lart , dhe mos konsumoni buk fare ?? , vec verdura fruta shum uj , shtoni aktivtetin dilni cdo mbremeje per xhiro nga 30 min ne dit , dhe dark mos konsumoni shum , po konsumoni nje biskot dhe nje fixhan caj , dhe besoj q do bini nga pesha , sic me ka ndodhur mua :)
 
gresilda derka
Para 10 muajsh  
  
eshte e sigurt qe bie ne peshe
 
Melisa
Para 13 muajsh  
  
do ta bej kete por nuk e di a eshte e sakt
 
sajela
Para 29 muajsh  
  
shpresoj te me beje pune .......kush ma rekomandon kete;(
 
sajela
Para 29 muajsh  
  
do te provoj:p
 
sajela
Para 29 muajsh  
  
do te provoj:p
 
rocky
Para 30 muajsh  
  
s qenkan keq keto keshillat
 
arben
Para 38 muajsh  
  
pershendetje....mendoj se kam gjetuar ate qe te gjith po e kerkoni...Une bej pjese ne nje kompani qe meret me produkte ushqimore BIO dhe qe ka rezultate mahnitese...Te gjithe qe na kane besuar ndihen krenar per peshen e tyre trupore dhe gjendjen fizike... Me kontaktoni ne 0696888131
 
Gjinovefa Gajda
Para 40 muajsh  
  
kam bere shume ushtrime per te rene nga pesha po nuk kam arritur
 
alb
Para 41 muajsh  
  
rsrs
 
besnik
Para 41 muajsh  
  
nuk di si te dopsohem
 
fazile
Para 47 muajsh  
  
une dua te dobesohem po nuk po di se si tja arrij keti qellimi
 





Na ndiqni





Shfleto artikuj te tjere per:
Postuar nga: Buffon
ikub #:
DIETA
1007240052









Reklame
Spanje


Reklame
inTV
Reklame
ventouris