Albtelecom
Albtelecom
Hyr  |  Regjistrohu
Njoftime  |  Biznese.al   |  Time.al   |  Ligje
 
 
 
Si te humbasim 4,5 kg brenda nje jave?
 
Shperndaje
ikub#: 1007240052
Nese doni te humbisni nje sasi te tille peshe per kaq pak kohe duhet t’i nenshtroheni nje regjimi mjaft intensiv.

healthy-diet-pictureDietat e ofruara jane te shumta dhe shumica prej tyre perfshijne ushqime te cuditshme dhe pse jo dhe shpesh te demshme per trupin e nje njeriu. Sekreti i renies ne peshe uk ka te beje me idene e humbjes se saj. Gjthcka konsiston ne nje sjellje teper normale, duke shtuar disa ushqime e duke evituar disa te tjere. Me pak ushtrime dhe me pak regjim, gjithcka eshte mjaft e lehte. Me poshte jane disa pika kryesore qe mund t’ju ndihmojne te bini nga pesha:

Hapi I - Uji
Perpara se te konsumoni nje ushqim duhet qe patjeter te konsumoni shume uje. Kjo do t’ju ndihmoje te tresni akoma me mire ushiqimin, te bini nga pesha dhe gjithashtu te mos ndiheni te pangopur.

Hapi II – Hani me pak kalori se sa digjni
Ne menyre qe te bini nga pesha, ju duhet te hani me pak kalori se sa trupi juaj djeg. 0,45 kg permban 3550 kalori, keshtu qe ju duhet te digjni me shume se kjo sasi kalorish ne menyre qe te humbni ne peshe. Gjate gjithe dites, edhe gjate kohes kur ju jeni ne gjume, trupi djeg kalori. Djegia e sa me shume kalorive eshte mjaft e thjeshte. Duke rritur aktivitetin levizes gjate dites mund te arrihet dicka e tille.


Hapi III – Rrisni konsumin e perimeve
Per te rene nga pesha nuk eshte e nevojshme vetem te ulim sasine e ushqimeve me kalori. Ne duhet gjithashtu te rrisim sasine e perimeve qe konsumojme.


Hapi IV – Mos konsumoni sheqer!
Thjesht ndalimi i perdorimit te sheqerit mund te beje qe cdo person te bjere nga pesha. Duhet kategorikisht ndaluar perrodimi i tij nese kemi vertet ndermend te humbasim disa kilogram.


Hapi V – Shikoni sasine e ushqimit per cdo vakt
Shume njerez nuk e kane idene e sasise se ushqimit qe ato konsumojne ne cdo vakt. Ne duhet gjithmone te kontrollojme veten dhe mos ta teprojme me sasine e ushqimit qe konsumojme.


Hapi VI – Ushtime
Shumica e njerzve e nenvleresojne kete pjese te regjimit sepse mendojne qe duke ngrene ushqimet e sugjeruara ata do bien automatikisht nga pesha. Te gjithe duhet te ushtrohen dhe te mbajne trupin e tyre ne forme ne menyre qe regjimi i mbajtur te sjelle rezultatin e kerkuar.
 





Postuar: 24 Kor
 
Shfleto artikuj te tjere per: DIETA

Albtelecom
loading...




ana   Para 8 muajsh     
dua te dobesohem
ana   Para 8 muajsh     
dua te dobesohem
marsida bosja   Para 11 muajsh     
rregulla jo te plota
muhamed   Para 11 muajsh     
une do te mundohem ti ndjek keto rregulla
Geri   Para 19 muajsh     
fare e thjesht ndiqni keshillat ma lart , dhe mos konsumoni buk fare ?? , vec verdura fruta shum uj , shtoni aktivtetin dilni cdo mbremeje per xhiro nga 30 min ne dit , dhe dark mos konsumoni shum , po konsumoni nje biskot dhe nje fixhan caj , dhe besoj q do bini nga pesha , sic me ka ndodhur mua :)
gresilda derka   Para 23 muajsh     
eshte e sigurt qe bie ne peshe
Melisa   Para 26 muajsh     
do ta bej kete por nuk e di a eshte e sakt
sajela   Para 42 muajsh     
shpresoj te me beje pune .......kush ma rekomandon kete;(
sajela   Para 42 muajsh     
do te provoj:p
sajela   Para 42 muajsh     
do te provoj:p
rocky   Para 42 muajsh     
s qenkan keq keto keshillat
arben    Para 51 muajsh     
pershendetje....mendoj se kam gjetuar ate qe te gjith po e kerkoni...Une bej pjese ne nje kompani qe meret me produkte ushqimore BIO dhe qe ka rezultate mahnitese...Te gjithe qe na kane besuar ndihen krenar per peshen e tyre trupore dhe gjendjen fizike... Me kontaktoni ne 0696888131
Gjinovefa Gajda   Para 53 muajsh     
kam bere shume ushtrime per te rene nga pesha po nuk kam arritur
alb   Para 54 muajsh     
rsrs
besnik   Para 54 muajsh     
nuk di si te dopsohem
fazile   Para 60 muajsh     
une dua te dobesohem po nuk po di se si tja arrij keti qellimi
 
 
 
   
*Nese nuk e lexoni kodin atehere ringarkoni faqen per nje kod te ri.
 
Chez Moi
Teoren


Më të lexuarat


Chez Moi
Teoren



Copyright © 2006 - ikub.al shpk, All Rights Reserved