marketkonekt
1 0
26
 

Si te formojme muskuj ne trupin tone?

nga Buffon

Nese doni te formoni muskuj ne trupin tuaj, atehere ndiqni hapat e meposhtem.

Instruksione
Niveli i Veshtiresise: I Moderuar

muskujHapi I
Forconi trupin tuaj. Me shume force, do te thote me shum muskuj. Filloni te beni stervitje te renda. Ngritjet e peshave ju ndihmojne te beheni akoma me te forte.

Hapi II
Mundohuni te beni lloje te ndryshme ushtimesh per trupin tuaj. Si per shembull aerobi, shkrydhje muskuj e shume teknika te tjera te cila sjellin elasticitet ne trupin tuaj.

Hapi III
Evitoni perdorimin e makines nese eshte e mundur. Sa me shume levizje ne kembeju ndihmon te keni me shume rezistence dhe me shume fleksibilitet ne trupin tuaj.

Hapi IV
Ushtroni kembet dhe krahet ne menyre te vecante. Krahet me an e te pshengritjeve dhe ushtimeve te nryshme rrotulluese. Por nuk duhen harruar dhe sportet e ndryshme si basketboll, vollejboll etj. Ndersa per kembet mund te jene te shumta ushtrimet e aerobise te cilat mund t’ju ndihmojne. Gjithashtu per kembet jane te vlefshme dhe te gjitha llojet e sporteve, si futbolli, noti etj.

Hapi V
Beni cdo lloj ushtrimi por me njefare rregullsie dhe ngadalesie. Mos u prini te beni sa me shume ushtime, pasi do te jete nje stermundim per ju dhe dicka mese e pavlere. Organizmi juaj mund te mos jete ne gjendje te perballoje kete sterlodhje.

Hapi VI
Beni pushime. Muskujt rriten teksa ju pushoni dhe jo kur jeni duke u ushtruar.

Hapi VII
Flini gjume. Hormonet e trupit tuaj rriten nderkohe qe ju flini. Dhe jane pikerisht keto hormone te cilat bejene te mundur rritjen e muskujve. Duhen patjeter 8 ore gjume. Mos plotesimi i nje orari te tille mund t’ju sjelle crregullime ne trupin tuaj.

Hapi VIII
Pini sa me shume uje. Kjo gje eviton dehidratimin dhe mban ne forme muskujt. Pini mesatarisht 2 gota uje per cdo vakt ngrenie.

Hapi IX
Ushqimi.”Ushqehuni si nje kale, flini si nje femi, rrituni si nje qingj. Ushqimi qe duhet te perdorni nese doni te formoni muskuj duhet te jete mese i bollshem. Hani cfare t’ju dale perprara, pasi do te jene ushtrimet e tshumta qe do beni qe nuk do t’ju lene te shtoni ne peshe.

Çfare ju duhet

Keshilla dhe Kujdes!



clubfmradio






Komente: Shfleto artikuj te tjere per:
Postuar nga: Buffon
Lexuar: ikub #:
 26
MUSKUJ TRUPI
 19.154 1007250013





   
 
  *Nese nuk e lexoni kodin atehere ringarkoni faqen per nje kod te ri.
nano,
Para 31 ditesh  
  
Po n.q.s muskujt fillojne te te dhembin duhet the vazhdosh perseri ,
     
nano
Para 31 ditesh  
  
Po n.q.s muskujt fillojne te te dhembin duhet the vazhdosh perseri
     
fitness
Para 34 ditesh  
  
kush shkon ne fitness let ebon me qef edhe mos te ket naj smunje ne muskuj dhe mos te ngrit pesha shumm te renda
     
rrustem morina
Para 2 muajsh  
  
do e provojme
     
klajdi
Para 2 muajsh  
  
do ta provoj dhe do te shikojme nese do te jape rezultate
edhe nje gje moshe kjo gje mund te behet nga te gjitha moshat po apo jo
+1     
fatlum
Para 3 muajsh  
  
eshte shume e vertet faleminderit por nuk ben ta besh shum ushtrime ne mengjes pes minuta nxehmje ne mbasdite ushtrime 15 min ne mbremje pak shtes cdo dit keshtu sepse nese ben shum ushtrime te lodhen krahet dhe te dobsohen muskujt
     
bleonart
Para 8 muajsh  
  
E Vertet Asht Kur Ti Bojsh Kur Priton Nuk Munesh mi bon muskujt
-1     
2221112331
Para 8 muajsh  
  
a eshte e vertete kjo
+2     
leotrim
Para 8 muajsh  
  
kom ple tega jom tu qu 2 her ne dit e ne mengjes e ne mbramje mujkujt me jam zvilluar e po me kruen shum te falenderoj shum
+1     
Petrit
Para 8 muajsh  
  
Kom ble tega edhe jom tu qu 2 here ne ditje ne mengjes dhe ne mbremje te pakten 20 kg dhe me shpejtsi te madhe muskujt e dores me jan zhvilluar dhe me kruhen shum .. un mendoj se eshte nga zhvillimi
+3     
elvis
Para 9 muajsh  
  
kastrati
+2     
elvis
Para 9 muajsh  
  
kastrati
     
geri
Para 11 muajsh  
  
a esht e vertet qe nqoftese fillon palestren nk zgjatesh me?
+0     
valbona
Para 12 muajsh  
  
Une kam problem me muskuj kam dhimbje shpine gjoksi mjeku me tha se i kam muskut e ngushtur dhe shpina me behet kejt gruda qka te bej
-2     
aldo
Para 12 muajsh  
  
me keto keshilla jam kam arritur tani kam nje trup perfekt duke filluar deri nga marsi
+7     
emanuel
Para 15 muajsh  
  
si te bej nje trup pa palester
+0     
sandri
Para 17 muajsh  
  
dua nje trup te fort te drejt dhe me muskuj
-2     
xhulian
Para 20 muajsh  
  
dua nje trup te fort te drejt dhe me musku
+1     
xhulian
Para 20 muajsh  
  
dua nje trup te fort te drejt dhe me musku
+3     
KLEVI
Para 25 muajsh  
  
GFHSD
+0     
KLEVI
Para 25 muajsh  
  
DUAMUSKUJ
+1     
KLEVI
Para 25 muajsh  
  
DUA TE BEJ TRUP
-1     
KLEVI
Para 25 muajsh  
  
DUA TRUP TE BUKUR
+3     
xhuljano
Para 30 muajsh  
  
dua nje trup te fort te drejt dhe me muskuj
-4     
xhuljano
Para 30 muajsh  
  
dua nje trup te fort te drejt dhe me muskuj
+0     
xhuljano
Para 30 muajsh  
  
dua nje trup te fort te drejt dhe me muskuj
+2     


| Shto tek te Preferuarat
Argetohu Gjej
Jeta e perditshme Te nevojshme


alpet

spitaliamerikan

empty