Si te formojme muskuj ne trupin tone?
Nese doni te formoni muskuj ne trupin tuaj, atehere ndiqni hapat e meposhtem.
Shperndaje
 
1
0
Instruksione

muskujHapi I
Forconi trupin tuaj. Me shume force, do te thote me shum muskuj. Filloni te beni stervitje te renda. Ngritjet e peshave ju ndihmojne te beheni akoma me te forte.

Hapi II
Mundohuni te beni lloje te ndryshme ushtimesh per trupin tuaj. Si per shembull aerobi, shkrydhje muskuj e shume teknika te tjera te cila sjellin elasticitet ne trupin tuaj.

Hapi III
Evitoni perdorimin e makines nese eshte e mundur. Sa me shume levizje ne kembeju ndihmon te keni me shume rezistence dhe me shume fleksibilitet ne trupin tuaj.

Hapi IV
Ushtroni kembet dhe krahet ne menyre te vecante. Krahet me an e te pshengritjeve dhe ushtimeve te nryshme rrotulluese. Por nuk duhen harruar dhe sportet e ndryshme si basketboll, vollejboll etj. Ndersa per kembet mund te jene te shumta ushtrimet e aerobise te cilat mund t’ju ndihmojne. Gjithashtu per kembet jane te vlefshme dhe te gjitha llojet e sporteve, si futbolli, noti etj.

Hapi V
Beni cdo lloj ushtrimi por me njefare rregullsie dhe ngadalesie. Mos u prini te beni sa me shume ushtime, pasi do te jete nje stermundim per ju dhe dicka mese e pavlere. Organizmi juaj mund te mos jete ne gjendje te perballoje kete sterlodhje.

Hapi VI
Beni pushime. Muskujt rriten teksa ju pushoni dhe jo kur jeni duke u ushtruar.

Hapi VII
Flini gjume. Hormonet e trupit tuaj rriten nderkohe qe ju flini. Dhe jane pikerisht keto hormone te cilat bejene te mundur rritjen e muskujve. Duhen patjeter 8 ore gjume. Mos plotesimi i nje orari te tille mund t’ju sjelle crregullime ne trupin tuaj.

Hapi VIII
Pini sa me shume uje. Kjo gje eviton dehidratimin dhe mban ne forme muskujt. Pini mesatarisht 2 gota uje per cdo vakt ngrenie.

Hapi IX
Ushqimi.”Ushqehuni si nje kale, flini si nje femi, rrituni si nje qingj. Ushqimi qe duhet te perdorni nese doni te formoni muskuj duhet te jete mese i bollshem. Hani cfare t’ju dale perprara, pasi do te jene ushtrimet e tshumta qe do beni qe nuk do t’ju lene te shtoni ne peshe.

Niveli i vështirësisë
I Moderuar



   
 
 
*Nese nuk e lexoni kodin atehere ringarkoni faqen per nje kod te ri.
ergi
Para 5 ditesh  
  
si mund te bejme muskuj
 
miratim
Para 25 ditesh  
  
si ti formoj krahet ti rris
 
jurgen
Para 46 ditesh  
  
jam jurgen selaj si mund te bej muskuj
 
donjet
Para 2 muajsh  
  
shum bukur
 
luan
Para 5 muajsh  
  
un mendoj se mundemi duke ber muskuj te barkut dhe pompa
 
Emri:ledio
Para 6 muajsh  
  
dua te esoj qe te bej palester qe te ve muskuj
 
arlind
Para 6 muajsh  
  
UN DUA TE JEM I fuqishum
 
arlind
Para 6 muajsh  
  
un dua te jem i fort
 
arlind
Para 6 muajsh  
  
un dua te kem musku
 
egzon
Para 9 muajsh  
  
dhe qfar keshillash me jepni ju kete deshiroj ta di
 
egzon
Para 9 muajsh  
  
un e adhuroj shum fitnesin dhe kam deshir qe te formoj shum muskuj ne trupin tim
 
egzon
Para 9 muajsh  
  
un e adhuroj shum fitnesin dhe kam deshir qe te formoj shum muskuj ne trupin tim
 
nano,
Para 11 muajsh  
  
Po n.q.s muskujt fillojne te te dhembin duhet the vazhdosh perseri ,
 
nano
Para 11 muajsh  
  
Po n.q.s muskujt fillojne te te dhembin duhet the vazhdosh perseri
 
fitness
Para 11 muajsh  
  
kush shkon ne fitness let ebon me qef edhe mos te ket naj smunje ne muskuj dhe mos te ngrit pesha shumm te renda
 
rrustem morina
Para 13 muajsh  
  
do e provojme
 
klajdi
Para 13 muajsh  
  
do ta provoj dhe do te shikojme nese do te jape rezultate
edhe nje gje moshe kjo gje mund te behet nga te gjitha moshat po apo jo
 
fatlum
Para 13 muajsh  
  
eshte shume e vertet faleminderit por nuk ben ta besh shum ushtrime ne mengjes pes minuta nxehmje ne mbasdite ushtrime 15 min ne mbremje pak shtes cdo dit keshtu sepse nese ben shum ushtrime te lodhen krahet dhe te dobsohen muskujt
 
bleonart
Para 18 muajsh  
  
E Vertet Asht Kur Ti Bojsh Kur Priton Nuk Munesh mi bon muskujt
 
2221112331
Para 18 muajsh  
  
a eshte e vertete kjo
 
leotrim
Para 18 muajsh  
  
kom ple tega jom tu qu 2 her ne dit e ne mengjes e ne mbramje mujkujt me jam zvilluar e po me kruen shum te falenderoj shum
 
Petrit
Para 19 muajsh  
  
Kom ble tega edhe jom tu qu 2 here ne ditje ne mengjes dhe ne mbremje te pakten 20 kg dhe me shpejtsi te madhe muskujt e dores me jan zhvilluar dhe me kruhen shum .. un mendoj se eshte nga zhvillimi
 
elvis
Para 20 muajsh  
  
kastrati
 
elvis
Para 20 muajsh  
  
kastrati
 
geri
Para 21 muajsh  
  
a esht e vertet qe nqoftese fillon palestren nk zgjatesh me?
 
valbona
Para 22 muajsh  
  
Une kam problem me muskuj kam dhimbje shpine gjoksi mjeku me tha se i kam muskut e ngushtur dhe shpina me behet kejt gruda qka te bej
 
aldo
Para 23 muajsh  
  
me keto keshilla jam kam arritur tani kam nje trup perfekt duke filluar deri nga marsi
 
emanuel
Para 25 muajsh  
  
si te bej nje trup pa palester
 
sandri
Para 28 muajsh  
  
dua nje trup te fort te drejt dhe me muskuj
 
xhulian
Para 30 muajsh  
  
dua nje trup te fort te drejt dhe me musku
 
xhulian
Para 30 muajsh  
  
dua nje trup te fort te drejt dhe me musku
 
KLEVI
Para 35 muajsh  
  
GFHSD
 
KLEVI
Para 35 muajsh  
  
DUAMUSKUJ
 
KLEVI
Para 35 muajsh  
  
DUA TE BEJ TRUP
 
KLEVI
Para 35 muajsh  
  
DUA TRUP TE BUKUR
 
xhuljano
Para 40 muajsh  
  
dua nje trup te fort te drejt dhe me muskuj
 
xhuljano
Para 40 muajsh  
  
dua nje trup te fort te drejt dhe me muskuj
 
xhuljano
Para 40 muajsh  
  
dua nje trup te fort te drejt dhe me muskuj
 





Na ndiqni





Shfleto artikuj te tjere per:
Postuar nga: Buffon
ikub #:
MUSKUJ TRUPI
1007250013










Reklame
Hako_0317
Reklame
spitali amerikan


Reklame
Digitalb