marketkonekt
1 0
0
 

Si te eleminoni dhjamin ne zonen e barkut?

nga nino

Eshte nje nder zonat me problematike ku akumulohet dhjami, ja se cduhet te beni qe ta eleminoni kete problem...

Instruksione
Niveli i Veshtiresise: I Moderuar

bark pete pa ngrene gjith kohes me siguriDhjami qe depozitohet ne zonen e barkut eshte nje nga llojet me persistente dhe qe nuk largohen aspak kollaj pasi nje nga funksionet e tij eshte edhe mbrojtja e organeve nga traumat e jashteme. Megjithate shume prej ketij dhjami mund te jete i demshem dhe i rrezikshem epr shendetin. Edhe pse eshte nje nga me te rezistentet dhe nuk largohet kollaj ka shume menyra per ta larguar dhjamin nga zona e barkut.

1. Ndryshoni menyren e te ngrenit. Ushtrimet e barkut dhe ushtrimet ne pergjithesi nuk jane aspak te vlefshme nese  ju nuk keni menyre e sakte te te ngrenit. Konsumi i 5 deri ne 6 vakteve ne dite mund te ndihmoje te forconi metabolizmin dhe te digjni me shume kalori sesa konsumoni. Konsumi i ushqimeve si fruta, perime dhe peshk ne vend te fast-food eshte nje zgjidhje shume e shendeteshme, ushqimet me yndyrna te ngopura dhe me sheqergjthashtu do tu ndihmojne ne eleminoni dhjamin e zones se barkut. Eshte me mire qe te mos mbani fare ne shtepine tuaj ushqime jo te shendeteshme si patatina, kek, embelsira shume kremoze etj.
  
2. Kini shume kujdes se cfare konsumoni per te pire. Ne menyre shume te cuditeshme te ndryshoni menyren se si, kur dhe cfare pini mund tju ndihmoje ne eleminimin e yndyrnave dhe te dhjamit ne zonen e barkut. Eshte provuar se konsumi i qumeshtit pa yndyre ndihmon ne tretjen e dhjamrave ne zonen abdominale. Bulmete me shume pak ose pa yndyre ndihmojne ne daljen e yndyres nga qelizat dhjamore duke i djegur ose larguar ato te fundit nga organizmi. Gjithashtu edhe caji jeshil dhe antioksidante te tjere te fuqishem do te permiresojne metabolizmint tuaj dhe do tu ndihmojne te digjni sa me shume yndyre. Konsumi i nje saise me te madhe te ujit do te ndihmoje ne djegien e sa me shume kalorive. Gjtihashtu nese ulni konsumin e alkoolit kjo do te ndikoje ne uljen e sasise se dhjamit ne zonen e barkut.
  
3. Filloni nje rutine ushtrimesh. Pervec dietes qe keni percaktuar me te cilen duhet te jeni shume rigoroz, mund te filloni dhe nje sere ushtrimesh pasi jane menyra ideale per te humbur kile dhe rredhimisht edhe dhjamin e zones se barkut. Ritmi i larte i zemres rrit njekohesisht edhe djegien e kalorive, duke ulur nivelin e prezences se yndyrave ne te gjithe trupin. Perpiquni te ushtroheni gjate kohes se lire duke bere vrap dhe ushtrime gjimnastikore, si dhe duke u ushtruar ne palester nese keni ndermend te krijoni edhe mase nderkohe qe bini ne peshe.

Çfare ju duhet

Keshilla dhe Kujdes!



clubfmradio






Komente: Shfleto artikuj te tjere per:
Postuar nga: nino
Lexuar: ikub #:
 0
BARKU PESHA
 12.479 1011230152





   
 
  *Nese nuk e lexoni kodin atehere ringarkoni faqen per nje kod te ri.


| Shto tek te Preferuarat
Argetohu Gjej
Jeta e perditshme Te nevojshme


alpet

spitaliamerikan

dga