marketkonekt
0 0
0
 

Si te shkruani nje leter ankese drejtuar menaxherit tuaj?

nga nino

Nese disa kushte ose kontrata shkelet ju keni te drejte te shkruani nje leter ankese, ja disa keshilla per te shkruar nje leter te tille...

Instruksione
Niveli i Veshtiresise: Elementar

writing-a-letterKur nje punedhenes ose nje situate ne punen tuaj ua veshtierson ose ju pengon ne punen tuaj, gjeja e duhur qe duhet te beni eshte te shkruani nje leter ankese lidhur me kete problem. Pervec emoscioneve te forta qe mund te keni lidhur me kete problem, letra juaj duhet te jete e rrespektueshme dhe faktuale. Letra juaj e perfunduar duhet te permbaje nje liste te problemeve qe po hasni, keshtu qe mbledhja e informacionit perpara se te shkruani letren eshte nje veprim i zgjuar per tu kryer.

1. Kerkoni informacion lidhur me kete procedure ne manualin e kompanise suaj. Per shembull nese do te ankoheni per sjellje diskriminuese, gjejeni kete seksion ne manualin e kompanise suaj qe ta perdorni si pike referimi ne letren tuaj.
  
2. Shkruani nje liste eventesh qe mbeshtesin ankesen tuaj. Perfshini datat dhe ku eshte e mundur shpjegoni situatat ne menyre te detajuar. Perfshini se si u perballet me kete problem ne ate kohe, si per shembull nese keni kontaktuar ndonje supervizor ose nese kene folur me ndonje prej kolegeve.
  
3. Kerkojini departamentit te burimeve njerezore qe kur te lexoje emrin e personit qe po shkakton kete problem te mbaje shenim. Kur filloni te shkruani letren tuaj te ankeses, pershendeteni marresin me emrin e tij qe te krijoni nje marrdhenie sa me miqesore.


Çfare ju duhet

Keshilla dhe Kujdes!



clubfmradio
living






Komente: Shfleto artikuj te tjere per:
Postuar nga: nino
ikub #:
 0
ANKESA LETER SHKRIM
1012150088





   
 
  *Nese nuk e lexoni kodin atehere ringarkoni faqen per nje kod te ri.


Argetohu Gjej
Jeta e perditshme Te nevojshme




digitalb
spitaliamerikan

as