marketkonekt
0 0
4
 

Si te menaxhojme stresin?

nga khoxha

Stresi është i pashmangshëm ne jete. Ndërkohë ju nuk mund a keni menduar por stresi është normal dhe i nevojshëm, ne atë shkalle sa nuk ndikon ne kualitetin e shëndetit dhe te jetës.

Instruksione
Niveli i Veshtiresise: Elementar

menaxhojem stresin

 

Mund te dobësoni efektet e stresit duke identifikuar shkaqet nga vjen, duke e kuptuar dhe pranuar nëse mund ta kontrollosh  apo jo dhe duke mësuar aftësie menaxhuese te tij. Tek secili prej nesh efektet e stresit  janë te ndryshme, si dhe rrugët për t’u shëruar ndryshoje nga një person tek tjetri.  Ju mund te provoni disa te metoda dhe te zbuloni  se cila është rruga me e mire qe ju te përshtateni. Ja disa teknika qetësuese:


Aktiviteti i rregullt fizik është një nga teknikat me efektive te menaxhimit te stresit.

Shkruaj: Diçka qe te bën te rrëfesh te fshehtat tua. Mbajtja e një ditari nuk ehte  vetëm praktike e adoleshenteve
Shpreh ndjenjat: Bisedo, qesh, qaj dhe shpreh inatin. Janë normale për te qene pastaj i qete.
Bej diçka qe te kënaq: Një hob ose aktivitet qe mbush kohen e lire mund t’ju ndihmoje te relaksoheni. Punët vullnetare ne shërbim te tjerëve ju ndihmojnë  te  dobësoni stresin


Qendra relaksimi:  Këtu përfshihen, ushtrime për frymëmarrje, ushtrime për qetësimin e muskujve, masazhe trupi, joga dhe ushtrime  tradicionale kineze.
Aktivitete qe njihen pak: Te mësosh si te qetësosh trupin tënd përmes vetëhipnotizimit, te meditosh, praktiko ushtrime imagjinare, dëgjo muzike qetësuese dhe rri me njerëz qe dine te bëjnë humor E  rëndësishme është te reduktoni sasinë e stresit ne jetën tuaj.  Ja disa teknika për te shmangur stresin e panevojshme
Menaxho kohen:  Programin  dhe organizimi i kohës suaj mund  t’ju beje  me shume produktive

Strategji për te përballuar:  Përpiqu te dallosh mënyrat e sjelljes ndikuar dhe gjej mënyrat për t’i reduktuar
Krijo një stil jete:  balanco detyrimet duke i dhuruar vetes kohen e mjaftueshme për t’u qetësuar. Ushqehu mire, mos pi duhan dhe limito sa te mundesh konsumin e lakolit.
Mbaj afër miq te mire: Njerëzit qe kane një rrjet te forte shoqëror qe i mbështet janë shume te afte te përballojnë ndryshimet e jetës
Ndrysho mënyrën e te menduarit: Thuaju ‘stop”mendimeve qe te shkaktojnë stres. Zgjidhni  problem duke punuar dhe krijo intimitet  me orenditë e zyrës apo shtëpisë, qe te jene sa me te këndshëm për syrin.
Por stresi te jete i pakalueshëm. Ndërkohë qe mund t’ju vije ne ndihme një mik ose familjar ju mund  te kërkoni këshillën e një profesionisti.
Si  mund te përcaktoj shkallen e stresit tim?
Shkalla e stresit mund te jete një tipar gjenetik i trashëguar, sa te mbështetur ndiheni nga familja dhe miqtë, eksperiencat e mëparshme, përballja me streset dhe aftësi juaj për te përballuar apo për t’u thyer mbrapa. Çfarë është shume stresuese për një person ndoshta nuk mund te jete për një tjetër. Shkalla e stresit tuaj ne ndonjë situate  varet se sa ju e nuhasni atë dhe sa zgjat me vone.  Shume njerëz kane mësuar se si te sillen   me   stresin e tyre me mire se te tjerët.  Nëse keni  dyshim për daljen  nga gjendja e stresit, ju duhet te mësoni mënyra me te mira  për t’u shëruar.  Ndryshimet qe mund te ndodhin ne jete, si humbja e një  njeriu te dashur, martesa, ndryshimi i vendit te punës janë disa shkaqe për t’u ndiere te stresuar por përgjithësisht kohëzgjatja varet nga vete ju.


Si ndikon stresi te unë?
Stresi mund te ketë një ndikim serioz ne shëndetin tuaj, sidomos  nëse ai behet kronik. Ai godet zemrën dhe qarkullimin e gjakut,  sistemin nervor dhe atë imunitar, dhimbjen e gjymtyrëve, shkakton ankth e vështirësi  ne te kuptuar.  Te gjitha këto shkaktojnë probleme te dobësimit te arterieve te gjakut, diabetit, probleme  ne marrëdhënie me njerëzit dhe sjellje e vaket ne shkolle apo ne pune. Kur ju jeni te stresuar trupi juaj çliron hormone qe shpeshtojnë frymëmarrjen dhe rrahjet e zemrës dhe japin  vërshim energjik. I gjithë trupi  përgatitet te përballet me rrezikun.  Kjo njihet  si “lufta për lufte”, reagimi ne gjendje stresi. Ky reagim  ne fakt varet nga  situata  ku ndodhemi,kur situata stresuese kalon, trupi  kthehet ne gjendje normale. Por pak stres është normale, madje i nevojshëm për te pasur një jete te ndryshueshme dhe interesante. Përgjigja ndaj stresit mund te jete i dobishëm kur reaksioni i shpejte ndaj tij behet i dobishëm. Prapëseprapë mund te vështirësoje  aftësinë tuaj  për t’i dale balle  detyrimeve komplekse dhe interaktive me njerëzit qe ju rrethojnë. Ne qofte se ju ndiheni te shtypur  nga një gjendje mbistresante për një  periudhe te shkurtër kohe ju mund te filloni te ndiheni te dobët dhe te shfaqni  probleme shëndetësore. Lajmi i mire është se mund te gjeni rruge, qe ju shpien drejt indiferencës dhe shpenzimit  e kohës me te tjera plane qe nuk ju lëne te  mendoni rreth stresit.

 
 

Çfare ju duhet

Keshilla dhe Kujdes!



clubfmradio






Komente: Shfleto artikuj te tjere per:
Postuar nga: khoxha
Lexuar: ikub #:
 4
STRESI
 2.781 1202220145





   
 
  *Nese nuk e lexoni kodin atehere ringarkoni faqen per nje kod te ri.
sotiraq
Para 17 muajsh  
  
tamam kshu si thoni me larte po jo e perhershme po me ndothe ndonjeher dhe me vjen dhe inat me veten pse kshu them sjam njeri i dobet po me kap ndonjer dhe me dhimbje koke te forta flm per kuptimin
+1     
sotiraq
Para 17 muajsh  
  
tamam kshu si thoni me larte po jo e perhershme po me ndothe ndonjeher dhe me vjen dhe inat me veten pse kshu them sjam njeri i dobet po me kap ndonjer dhe me dhimbje koke te forta flm per kuptimin
     
002
Para 24 muajsh  
  
:D a largohet stresi nje her e pergjithmon..dhe nese mund tte ma pershkruani stresin qe edhe gjum nuk mund te besh///akmth ,,frig,,panik per xhdo gje qe esht pak e shqetsuese...a jan keto disa lloj qe tparaqitet stresi..(friga se do vdes)edhe te tjera...a jan kto disa lloje
     
002
Para 24 muajsh  
  
:D a largohet stresi nje her e pergjithmon..dhe nese mund tte ma pershkruani stresin qe edhe gjum nuk mund te besh///akmth ,,frig,,panik per xhdo gje qe esht pak e shqetsuese...a jan keto disa lloj qe tparaqitet stresi..(friga se do vdes)edhe te tjera...a jan kto disa lloje
+2     


| Shto tek te Preferuarat
Argetohu Gjej
Jeta e perditshme Te nevojshme


alpet

spitaliamerikan

empty