Gabimet që bëni me ushtrimet dhe nuk po shihni rezultatet
 
Shperndaje
ikub#: 1805300136
Gabimet që bëni me ushtrimet dhe nuk po shihni rezultatet Ndonjëherë pyesni veten se pse nuk po shihni rezultate në palestër? Kjo mund të jetë për fajin tuaj, pasi jeni duke i bërë gabim këto ushtrime.
Me disa rregullime dhe këshilla të thjeshta në bërjen e ushqimeve do të arrini të përfitoni maksimumin e tyre.
 
1-Plank
 
Nëse e bëni atë mire atëherë shpina, vithe, koka, qafa dhe këmbët duhet të jenë në vijë të drejtë. Vetëm në këtë mënyrë do të vini në punë të gjithë muskujt e trupit. Por shpesh në këtë pozicion hasen vështirësi duke e mbajtur mesin shumë më lart seç duhet ose shumë të përkulur.
 
2-Muskujt e barkut
 
Nëse tërhiqni qafën dhe kërruseni gjatë bërjes së ushtrimeve për barkun, po jua themi që tani se nuk keni asgjë në terezi. Mbajeni qafën dhje shpatullat drejt dhe ngrini supet sa të mundeni. Nëse e bëni gabim do të shkaktoni dhimbe qafe.
 
3-Kërcimi
 
Kur kërceni dhe hapni këmbët dhe duart njëkohësisht duhet që qëndrimi të jetë i drejtë. Këmbët të jenë drejt dhe me gjunjët pak të përthyer para. Nëse gjunjët tuaj përthyhen shumë dhe futen nga brenda trupit duke u prekur me njëra-tjetrën atëherë jeni duke e bërë gabim dhe do të shkaktoni dhimbje në trup. Mos i bashkoni gjunjët por mbajini larg nga njëri-tjetri sa gjerësia e shpatullave.
 
 




Shfleto artikuj te tjere per: GABIMET PALESTRA USHTRIME VIDEO

Marre nga ikub.al


 
 
 
   
*Nese nuk e lexoni kodin atehere ringarkoni faqen per nje kod te ri.
 




Copyright © 2006 - ikub.al shpk, All Rights Reserved